دانلود آهنگ رضا صادقی عاشقی یه طرفه

🎵”عاشقى یه‌طرفه” منتشر شد ، دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با دو کیفیت 320 و 128 همراه با لینک مستقیم

Download New Music By Reza Sadeghi Called Asheghi Ye Tarafe

دانلود آهنگ رضا صادقی عاشقی یه طرفه


متن موزیک عاشقی یه طرفه :

تو زخم یه تکراری یه عاشق بیماری ♪
میگفتی نترس دیگه تا منو داری یه خوابی تو بیداری ♪
یه حس خود آزاری رفیقی و نارفیق مثل سیگاری ♪
من اون دل وابستم که رفتی و نشکستم
ولی رو خودم همه درا رو بستم ندادی از دستم ♪
نباشی بازم هستم گلایه ندارم من فقط خستم خستم ♪

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ رضا صادقی عاشقی یه طرفه

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
عاشقی یه نفره یعنی خوابت نمیبره
یعنی جونتو بدی براش ولی بذاری بره ♪
عاشقی یه نفره یعنی دل با تنهایی طرفه
یعنی خوب بدونی که زندگیت دیگه بی هدفه ♪
مثل قدیما توی چشمات حس دیوونگی نداری
بد شدی تنها نمیگی اما خالی شدی از بی قراری ♪
غرق دردی ساکت و سردی با دوتامون چیکار کردی ♪
من همونم عشق پاکت منتظر میمونم برگردی ♪

عوامل ساخت آهنگ :

ترانه سرا و آهنگساز : بابک بابایی | تنظیم کننده : مهرداد احمدزاده | میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد | کاور آرت : محمدرضا صادقی

دانلود آهنگ عاشقی یه نفره یعنی دل با تنهایی طرفه رضا صادقی