دانلود آهنگ محمد زارع شیرین زبون

بالاخره « شیرین زبون » منتشر شد و از همین لحظه میتونین از سایت موزیک امروز دانلود کنید

Download New Music By Mohammad Zare Called Shirin Zaboon

دانلود آهنگ محمد زارع شیرین زبون

 

پخش آنلاین کلیپ تصویری

متن آهنگ شیرین زبون از محمد زارع :

بیوفایی یار از ما جدایی یار
هر کجا بگی مو گشتوم تو کجایی یار
پیروم کردی یار اسیروم کردی یار
به سر زلف سیات زنجیروم کردی یار
بیقرارت مویوم چشم انتظارت مویوم
تو که میگفتی ی روز دار و ندارت مویوم
دل بیقراروم ای یارم شوق تو داروم ای یار
به چشمانت نگاهی میکنم من
به تو عرض سلامی میکنم من
ولی با این همه عشقی که دارم
نمیخواهی منو وای بر دل من
سبزه کشمیر ما زلفای تو زنجیر ما ♪

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ محمد زارع شیرین زبون

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
یا منو ببر به خونتون یا بیا به خونه ی ما
نشستی روبروم قربان رویت
فدای اون دو ابروی کمونت
شیرین زبونم دردت به جونم
ای مهربونم آروم جونم
شیرین زبون ابرو کمون دردت به جونم
با من بمون آروم جون دردت به جونم
اینوروم با اونورم باغه
چشمای نگاروم ی کمی زاغه
ای وای نگاروم تو بیا خونه
شوق تو داروم خدا میدونه ♪

عوامل ساخت آهنگ :

مدیر برنامه : نیما حیدری نژاد | مدیر رسانه : مرتضی جلوخانی | مدیر اجرایی : علیرضا نصیر زاده | گیتار الکتریک : مسعود همایونی | نوازنده کمانچه : اشکان موسوی | همخوان : سمیرا ملک | طراحی کاور : اشکان هاشمی

دانلود آهنگ شیرین زبون ابرو کمون دردت به جونم محمد زارع